Zákaznícka podpora 24/7

Potrebujete poradiť? Naša zákaznícka podpora je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku.

Online Chat

Spojte sa v reálnom čase s naším operátorom a vyriešte spoločne akýkoľvek problém.

Kontaktní formulář

Všetky správy cez kontaktný formulár sú preposielané na jednotlivé oddelenia.

Znalostní báze

Rozsiahla znalostná báza s detailným riešením najčastejších problémov.

Nonstop podpora 24/7

Je k dispozici ve dne i v noci, v pracovní dny, o víkendech i svátcích. Na pracovišti je neustále přítomen nejméně jeden pracovník, který je zákazníkům k dispozici.

Formy zákaznické podpory:

Čo je súčasťou podpory

Čo je súčasťou zákazníckej podpory k webhostingu:

  • poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akciové ponuky
  • pomoc s objednaním
  • pomoc s nastavením domény, DNS, FTP, databáz a e-mailov
  • pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
  • riešenie technických problémov a porúch na našej strane
  • riešenie fakturačných záležitostí

Čo nie je súčasťou podpory:

Iné zákaznícke požiadavky, neuvedené v predchádzajúcom zozname, nie sú súčasťou bezplatnej podpory a môžu byť spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, prípadne môžu byť realizované vo voľných chvíľach (napr. V noci).

Súčasťou podpory u webhostingu nie je najmä:

  • inštalácia, konfigurácia a riešenie problémov PHP aplikácií (CMS systémov)
  • akékoľvek programátorské úpravy webu
  • odborné technické poradenstvo
  • prekopírovanie dát z pôvodného webhostingu

Čo je súčasťou zákazníckej podpory k doménam a DNS

  • poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akciové ponuky
  • pomoc s objednaním
  • pomoc so zmenami u domén
  • pomoc s editáciou DNS záznamov
  • pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
  • riešenie technických problémov a porúch na našej strane
  • riešenie fakturačných záležitostí

Čo nie je súčasťou podpory
Iné zákaznícke požiadavky, neuvedené v predchádzajúcom zozname, nie sú súčasťou bezplatnej podpory a môžu byť spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, prípadne môžu byť realizované vo voľných chvíľach (napr. V noci).

Čo je súčasťou zákazníckej podpory k VPS

  • poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akciové ponuky
  • pomoc s objednaním
  • pomoc s nastavením DNS záznamov
  • pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
  • riešenie technických problémov a porúch na našej strane
  • riešenie fakturačných záležitostí

Čo nie je súčasťou podpory

Iné zákaznícke požiadavky, neuvedené v predchádzajúcom zozname, nie sú súčasťou bezplatnej podpory a môžu byť spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, prípadne môžu byť realizované vo voľných chvíľach (napr. V noci).

Súčasťou podpory u VPS nie je najmä:

  • správa VPS – inštalácia, konfigurácia a riešenie problémov s operačnými systémami a iným softvér
  • akejkoľvek programátorské činnosti
  • odborné technické poradenstvo
  • presun dát z iných hostingových služieb

Čo je súčasťou zákazníckej podpory k dedikovaným serverom

  • poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akciové ponuky
  • pomoc s objednaním
  • pomoc s nastavením DNS záznamov
  • pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
  • pomoc s používaním manažmentu (iRMC)
  • riešenie porúch hardware, oprava čí výmena chybných komponentov
  • riešenie technických problémov a porúch na našej strane
  • riešenie fakturačných záležitostí

Čo nie je súčasťou podpory

Iné zákaznícke požiadavky, neuvedené v predchádzajúcom zozname, nie sú súčasťou bezplatnej podpory a môžu byť spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, prípadne môžu byť realizované vo voľných chvíľach (napr. V noci).

Súčasťou podpory u dedikovaných serverov nie je najmä:

  • správa servera – inštalácia, konfigurácia a riešenie problémov s operačnými systémami a iným softvér
  • akejkoľvek programátorské činnosti
  • odborné technické poradenstvo
  • presun dát z iných hostingových služieb

Čo je súčasťou zákazníckej podpory k webhostingu:

  • poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálné akčné ponuky
  • pomoc s objednaním
  • pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
  • riešenie technických problémov a porúch na našej strane
  • riešenie fakturačných záležitostí

Čo nie je súčasťou podpory:

Iné zákaznícke požiadavky, neuvedené v predchádzajúcom zozname, nie sú súčasťou bezplatnej podpory a môžu byť spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, prípadne môžu byť realizované vo voľných chvíľach (napr. v noci).

Súčasťou podpory u WEDOS disk nie je najmä:

  • inštalácia, konfigurácia a riešenie software tretích strán na automatické alebo manuálné zálohovanie a synchronizáciu dát
  • odborné technické poradenstvo
  • kopírovanie dát medzi službami

Požiadavky nad rámec základnej zákazníckej podpory (neštandardné technické či obchodné úkony, technický či programátorský zásah) nevykonáva pracovníci podpory a nekonáme tak na počkanie – také požiadavky sa odovzdávajú technikom či obchodníkom a sú vybavované zvyčajne do 1 pracovného dňa. Služba platenej technickej podpory je realizovaná iba v prípade voľných a dostupných ľudských kapacít a po predchádzajúcej dohode.

V prípade poruchy alebo technického problému na našej strane samozrejme technici zasahujú kedykoľvek okamžite vo dne aj v noci (najneskôr do 10 minút od zistenia problému).
Při komunikaci s podporou je vhodné se autorizovat prokázat svou totožnost přihlášením do zákaznického účtu před zahájení chatu.