Zákaznícka podpora 24/7
Potrebujete poradiť? Naša zákaznícka podpora je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku.
Zákaznícka administrácia
Nastavenie všetkých služieb je možné v zákazníckej administrácii.
Kontaktný formulár
Všetky správy cez kontaktný formulár sú preposlanie na jednotlivé oddelenia. Všetko popíšte čo najdetailnejšie.
Znalostná báza
Rozsiahla znalostnej bázy s detailným riešením najčastejších problémov.
Nonstop podpora 24/7
Je k dispozícii vo dne aj v noci, v pracovné dni, cez víkendy a sviatky. Na pracovisku je neustále prítomný najmenej jeden pracovník, ktorý je zákazníkom plne k dispozícii.
Formy zákazníckej podpory:
- znalostnej bázy - rozsiahla znalostná báza s detailným riešením najčastejších problému
- kontaktný formulár - obdoba e-mailovej komunikácie
- komunitní web - verejný priestor pre vaše otázky a riešenie problémov
- zákaznícka administrácia - nastavenie všetkých služieb je možné v zákazníckej administrácii
- telefón - +420 380 999 333 (9-16h)
Čo je súčasťou podpory
Čo je súčasťou zákazníckej podpory k webhostingu
- poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akčné ponuky
- pomoc s objednávkou
- pomoc s nastavením domény, DNS, FTP, databáz, e-mailov
- pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
- riešenie technických problémov a porúch na našej strane
- riešenie fakturačných záležitosťou
Čo nie je súčasťou podpory
Iné zákaznícke požiadavky, neuvedené v predchádzajúcom zozname, nie sú súčasťou bezplatnej zákazníckej podpory a môžu byť spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, prípadne môžu byť realizované vo voľných chvíľach (napr. V noci).
Súčasťou podpory u webhostingu najmä nie je:
- inštalácia, konfigurácia a riešenie problémov PHP aplikácií (CMS systémov)
- akejkoľvek programátorské úpravy webu
- odborné technické poradenstvo
- prekopírovanie dát z pôvodného webhostingu
Čo je súčasťou zákazníckej podpory k doménam a DNS
- poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akčné ponuky
- pomoc s objednávkou
- pomoc so zmenami u domén
- pomoc s editáciou DNS záznamov
- pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
- riešenie technických problémov a porúch na našej strane
- riešenie fakturačných záležitosťou
Čo nie je súčasťou podpory
Čo je súčasťou zákazníckej podpory k virtuálnym serverom
- poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akčné ponuky
- pomoc s objednávkou
- pomoc s nastavením DNS záznamov
- pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
- riešenie technických problémov a porúch na našej strane
- riešenie fakturačných záležitosťou
Čo nie je súčasťou podpory
Súčasťou podpory u VPS nie je najmä:
- správa VPS – inštalácia, konfigurácia, riešenie problémov s operačným systémom a iným softvérom
- akejkoľvek programátorské činnosti
- odborné technické poradenstvo
- presun dát z iných webhostingových služieb
Čo je súčasťou zákazníckej podpory k dedikovaným serverom
- poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akčné ponuky
- pomoc s objednávkou
- pomoc s nastavením DNS záznamov
- pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
- pomoc s používaním manažmentu (iRMC)
- riešenie porúch hardware, oprava alebo výmena chybných komponentov
- riešenie technických problémov a porúch na našej strane
- riešenie fakturačných záležitosťou
Čo nie je súčasťou podpory
Iné zákaznícke poažadavky, neuvedené v predchádzajúcom zozname, nie sú súčasťou bezplatnej podpory a môžu byť spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, prípadne môžu byť realizované vo voľných chvíľach (napr. V noci).
Súčasťou podpory u dedikovaných serverov nie je najmä:
- správa servera – inštalácia, konfigurácia a riešenie problémov s operačnými systémami a iným softvérom
- akejkoľvek programátorské činnosti
- odborné technické poradenstvo
- presun dát z iných hostingových služieb
Čo je súčasťou zákazníckej podpory k WEDOS Disku
- poskytovanie informácií o službách – parametre, ceny, aktuálne akčné ponuky
- pomoc s objednávkou
- pomoc s ovládaním služby cez zákaznícku administráciu
- riešenie technických problémov a porúch na našej strane
- riešenie fakturačných záležitosťou
Čo nie je súčasťou podpory
Iné zákaznícke požiadavky, neuvedené v predchádzajúcom zozname, nie sú súčasťou bezplatnej podpory a môžu byť spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, prípadne môžu byť realizované vo voľných chvíľach (napr. V noci).
Súčasťou podpory u dedikovaných serverov nie je najmä:
- inštalácia, konfigurácia a riešenie softvér tretích strán na automatické alebo manuálne zálohovanie a synchronizáciu dát
- odborné technické poradenstvo
- kopírovanie dát medzi službami
Požiadavky nad rámec základnej zákazníckej podpory (neštandardné technické či obchodné úkony, technický či programátorský zásah) nevykonávajú pracovníci podpory a nekonáme tak na počkanie – také požiadavky sa odovzdávajú technikom alebo obchodníkom a sú vybavované zvyčajne do 1 pracovného dňa. Služba platenej technickej podpory je realizovaná len v prípade voľných a dostupných ľudských kapacít a po predchádzajúcej dohode.
V prípade poruchy alebo technického problému na našej strane samozrejme technici zasahujú kedykoľvek okamžite cez deň aj v noci (najneskôr do 10 minút od zistenia problému).

Pri komunikácii s podporou je vhodné sa autorizovať – preukázať svoju totožnosť prihlásením do zákazníckeho účtu pred začatia chatu.